Yrityksellä oli jo luonnoksia sivuston rakenteesta valmiina ja niiden pohjalta lähdettiin tekemään sisältösuunnitelmaa ja rautalankamalleja. Vasta sitten tehtiin visuaaliset suunnitelmat jotka osaltaan muotoutuivat vielä sivustoa koostaessakin. Sivuston värimaailma toteutettiin yhdessä ideoiden. Yhtenä lähtökohtana oli yrityksellä kauan käytössä ollen logon väri, jota ei kuitenkaan haluttu ottaa liian hallitsevaksi sivustolla.
Kaksikielinen sivusto toteutettiin WordPress-alustalle ja rakennettiin alusta alkaen uudelleen. Yrityksellä on kaksi ilmeeltään erilaista tuotelinjaa. Tuoteosio tehtiin hyödyntäen kustomoituja artikkelityyppejä joilla eri kategorioiden tuotteet saatiin toteutettua visuaalisesti toisistaan erottuviksi.
Etusivulle nostettiin kahden eri tuotelinjan valikoidut tuotteet sekä omana osionaan linkit muille alasivuille. Yläosan slider kertoo muutamalla tyylikkäällä kuvalla vilkkaan tehtaan arjesta. Sivusto on muilta osin pelkistetty ja selkeä. Perheyrityksen tarina on kerrottu omalla sivullaan ja yhteystiedot löytyvät omalta sivultaan (lomakkeita ei sivustolle haluttu). Blogissa kerrotaan projekteista ja erilaisista toteusmahdollisuuksista.