Pitkään toimineella yrityksellä ei ollut logoa eikä graafista ohjeistoa. Yrityksen vanhat verkkosivut eivät vastanneet teknisiltä ominaisuuksiltaan ja visuaaliselta ilmeeltään nykypäivän tarpeita. Sivuja ei ollut optimoitu mobiilikäyttöön.
Uudet verkkosivut toteutettiin WordPress-julkaisualustalle päivittämisen helpottamiseksi.
Sivustolle tehtiin tietopankki johon koottiin mm. usein kysyttyjä kysymyksiä. Kasvavan yrityksen henkilökunnan ja eri toimipisteiden tiedot jäsenneltiin uudelleen.
Etusivulle nostettiin sellaiset tärkeimmät asiat joita kävijätilastojen perusteella sivulta eniten etsittiin sekä Asukkaan tietopankki -osio.
Yrityksen väriksi oli vakiintunut tumma vihreä ja sen pohjalta tehtiin ohjeet värien käytöstä. Samalla suunniteltiin logo ja laadittiin ohjeistus sen käyttötavoista.
Viimeisimmän uudistuksen myötä sivustosta haluttiin kaksikielinen. Vanhassa sivustossa käytetty teema ei taipunut hyvin kaksikielisyyteen, sillä sisällöstä haluttiin kääntää vain osa. Sen vuoksi verkkosivut rakennettiin jälleen uudelleen käyttäen kevyttä Hello-runkoteemaa ja Elementor Pro sivunrakentajatyökalua.